€42,95 Incl. btw
Beschikbaarheid: Op voorraad
Levertijd: Voor 15:00 besteld, morgen in huis!
Auteur: Andre Weber
Uitgever: Noordhoff Uitgevers B.V.
 
  • Nederlandstalig
  • 368 pagina's
  • ISBN: 9789001851101
  • Druk 5

 

Consumentengedrag: de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In deze 4e, herziene, druk is die toepasbaarheid nog groter door het actualiseren van de stof en de voorbeelden. Ook is er in de uitleg meer aandacht voor lastige psychologische begrippen als attitudevorming en conditionering. Daarnaast wordt dieper ingegaan op consumentengedrag in specifieke situaties, zoals bijvoorbeeld de retailomgeving. Het boek is door de full colour vormgeving en betere illustraties nog aantrekkelijker.

Bestel nu het boek Consumentengedrag de basis druk 5. Voor 15:00 besteld, morgen in huis!

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »