€64,00 Incl. btw
Artikelnummer: 9789001862893
Beschikbaarheid: Op voorraad
Levertijd: Voor 15:00 besteld, morgen in huis!
Auteur: Hans Vosmer John Smal
Co-auteur: Adri Tak
Uitgever: Noordhoff Uitgevers
 
  • Nederlandstalig
  • ISBN: 9789001862893
  • april 2016
  • Druk 8

 

Marketing Kernstof is een introductie in het vakgebied marketing en laat je kennismaken met de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Praktijkgericht, heel compleet en tóch compact.

Waarom kiezen voor Marketing Kernstof?

* sluit aan bij NIMA A-exameneisen;
* compleet en toch compact;
* inclusief unieke code voor Prepzone, met handige extra toetsen, flitscolleges en begrippentrainer.

Het boek bestaat uit negen delen en besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag, en markt- en marketingonderzoek. Je komt meer te weten over zaken als productontwikkeling, prijsdoelstellingen, distributie en communicatie. Die kennis heb je zeker nodig voor een carrière als marketeer. Bij Marketing Kernstof is ook een opgavenboek verkrijgbaar. Met de opdrachten en cases in dit boek kun je je kennis van de leerstof toetsen. Erg handig bij je tentamen- of examenvoorbereiding!

In deze achtste editie volgen de auteurs de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker. Voorbeelden en artikelen zijn geactualiseerd en de volgorde van enkele onderdelen in het boek is aangepast. Hierdoor heeft het boek een logischere structuur gekregen en dat maakt het makkelijker om je de stof eigen te maken. Marketing Kernstof is ook verkrijgbaar als e-book.

Bestel nu het boek Marketing Kernstof druk 8. Voor 15:00 besteld, morgen in huis!

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »