Retourneren & klachten

Retourneren

Wij hechten er veel waarde aan dat onze klanten tevreden zijn over een bestelling dat bij ons is geplaatst. Bent u om wat voor reden dan ook niet tevreden over uw bestelling en wilt u het daarom terugsturen, dan is dat geen probleem.

Binnen 14 dagen mag de bestelling teruggestuurd worden zonder opgaaf van reden. De verzendkosten die u betaalt om het product te retourneren krijgt u uiteraard terug.

Wanneer u de bestelling wilt retourneren, dan kunt u contact opnemen via het contactformulier.

Retouradres

2dehandsstudieboek.nl

Postbus 84106

3009 CC Rotterdam

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht bij voorkeur via e-mail. Dit kan ook via ons contactformulier en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Qsjops Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Wij verwijzen hiervoor naar de site van Qshops Keurmerk.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »